Ta stran uporablja piškotke. Več
Strinjam seNe strinjam se
Seznam predmetov
Osnove didaktike matematike


Obvestila
Vprašanje za naslednje predavanje
 Objavljeno 04.04.2020 12:00
Gimnazijka Mateja bo letos maturirala. Matematika ni njen najljubši predmet, vendar pa z njo nima težav. Matejin mlajši brat, osnovnošolec, jo kdaj pa kdaj poprosi za pomoč in seveda mu Mateja rada pomaga. Tokrat brat potrebuje pomoč pri obravnavi premega in obratnega sorazmerja. Bratec pravi, da ’zna računati’, ne ve pa, kdaj naj računa na en načln, kdaj pa na drugi.

Mateja: Če hočeš razumeti premo in obratno sorazmerje, moraš najprej razumeti, kaj pomeni, da sta dve količini med seboj povezani.

Bratec: To pa vendar razumem, saj je čisto enostavno.

(Mateja na primerih preveri, da bratec zares razume, kaj pomeni, da sta količini povezani.)

Mateja: No, sedaj pa je čisto preprosto. Vzameš dve povezani količini in pogledaš, kaj se zgodi, ko se prva povečuje. Če se hkrati povečuje tudi druga, potem gre za premo sorazmerje. Če pa se druga zmanjšuje, potem gre za obratno sorazmerje. Razumeš?

Bratec: Aha, če se hkrati povečujeta, gre za premo sorazmerje. Če pa se ena veča, druga pa manjša, gre za obratno sorazmerje. Računati pa znam eno in drugo.

Mateja: Vidiš, čisto preprosto je.

Bratec: Ja, res je. Ampak ... počakaj. To pomeni: Če sta dve količini povezani, potem sta  bodisi premo sorazmerni bodisi obratno sorazmerni.

Mateja: Ja seveda. A si šele sedaj to pogruntal!


In še vprašanji za vas: Kaj menite o Matejinem znanju matematike in zakaj Mateja razmišlja na zgoraj opisan način?
Izvajanje predmeta v času zaprtja fakultete
 Objavljeno 21.03.2020 12:00

Izvajanje predmeta Osnove didaktike matematike bomo nadaljevali z enotedenskim zamikom po ustrezno spremenjenem izvedbenem načrtu. Pri delu bomo uporabljali spletno učilnico Magajnov kotiček – na njem boste vsak teden prejeli vprašanje za naslednje predavanje in gradiva za predavanje (ob sobotah ob 12h) in gradiva za vaje. Na Magajnov kotiček boste tudi oddajali poročila in naloge.

Kontaktne dejavnosti – predavanje in kontaktne ure vaj – bomo izvajali v skladu z urnikom (torej v enakem terminu, kot bi jih izvajali na fakulteti) preko programa Microsoft Teams. Dostop do točke, kjer bomo izvajali kontaktne dejavnosti je  v razdelju Načrt dela.

Podrobnejša navodila za vaje in seminar

Vaje:

Simulacije bomo izvajali na način ogleda videoposnetkov preteklih simulacij. Vnaprej boste dobili vprašanja (Magajnov kotiček), o katerih bomo po predvajanju posnetka simulacije diskutirali (uporabljali bomo Teams Chat).

Vaše izvedbe simulacij ne bo.

Seminarji:

Študenti, ki pripravljate seminar, boste le tega predstavili v M. Teams-u (pripravite ppt prezentacijo, ki jo boste predstaili v živo preko Meet Now v Teams Chat). Sledila bodo vaša diskusijska vprašanja (izhodišče bo vaša predstavitev, lahko tudi naloge, ki jih boste pred tem dali študentom), o katerih se bo celotna skupina (npr. MA-RA) pogovarjala.

Za podrobnejša navodila naj se vsaka skupina preko e-maila obrne na asistentko (tudi glede dodatnega gradiva za poročilo, saj ste nekoliko omejeni pri dostopu do knjižničnega gradiva).


Načrt dela
Prijava na preiskovalno nalogo
Dostop do točke Teams za predavanja/vaje
Prijava na poročilo MA-RA
Več...
Gradiva za predavanja
Kognitivni pristop
Matematična preiskovanja
Vedenjski pristop
Več...
Gradiva za vaje
Preiskovalne naloge
Aktivnost za seminar Učne težave 1, sk. FI-MA
Aktivnost za seminar Učne težave 1, sk. MA-RA
Več...
Hospitacije, nastopi, praksa
Na tem področju ni nobenega vnosa.
Kolokviji in izpiti
Na tem področju ni nobenega vnosa.
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
 Zapomni me
Splošni podatki